Взаємозв’язок рівня тривожності та адаптаційного потенціалу студентів–психологів

  • Ірина В'ячеславівна Півторак Київський університет імені Бориса Грінченка

Аннотация

У статті розглянуто теоретичні основи дослідження особливостей впливу тривожності на адаптаційний потенціал студентів-психологів. Проаналізовано основні індивідуально-психологічні особливості студентів-психологів. Визначено специфіку адаптаційних процесів до умов навчання студентів-психологів та причини виникнення тривожності. Представлено результати порівняльного аналізу адаптаційного потенціалу та тривожності студентів-психологів та студентів, що навчаються за напрямом підготовки «Соціальна робота»

Литература

Березин Ф.Б. Психическая и психофизиологическая адаптация человека / Ф.Б. Березин. – СПб.: Речь., 2005. – 398 с.

Большая психологическая энциклопедия: самое полное современное изд.: более 5000 психологических терминов и понятий / А. Б. Альмуханова. – М.: Эксмо, 2007. – 543 с.

Большой психологический словарь / Б. Мещеряков, В. Зинченко. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. – 672 с.

Опубликован
2017-06-10
Выпуск
Раздел
Психологія