Взаємозв’язок рівня тривожності та адаптаційного потенціалу студентів–психологів
Abstract
У статті розглянуто теоретичні основи дослідження особливостей впливу тривожності на адаптаційний потенціал студентів-психологів. Проаналізовано основні індивідуально-психологічні особливості студентів-психологів. Визначено специфіку адаптаційних процесів до умов навчання студентів-психологів та причини виникнення тривожності. Представлено результати порівняльного аналізу адаптаційного потенціалу та тривожності студентів-психологів та студентів, що навчаються за напрямом підготовки «Соціальна робота»References
Березин Ф.Б. Психическая и психофизиологическая адаптация человека / Ф.Б. Березин. – СПб.: Речь., 2005. – 398 с.
Большая психологическая энциклопедия: самое полное современное изд.: более 5000 психологических терминов и понятий / А. Б. Альмуханова. – М.: Эксмо, 2007. – 543 с.
Большой психологический словарь / Б. Мещеряков, В. Зинченко. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. – 672 с.