Формування емпатії у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ііі-го рівня засобами театралізованої діяльності
Abstract
Статтю присвячено проблемі застосування засобів театралізованої діяльності у дошкільних навчальних закладах з метою формування емпатії у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ-го рівня. У статті викладено результати дослідження сформованості емпатії у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення, основні положення методики формування емпатії у зазначеної категорії дітей та результати повторної діагностики, які доводять ефективність впровадженої методикиReferences
Гайворонская Т. А. Развитие эмпатии старших дошкольников в театральной деятельности: дис… канд. пед. наук: 13.00.07 / Гайворонская Татьяна Александровна. – Санкт-Петербург., 2009. – 248с.
Минаева В. М. Развитие эмоций дошкольников. Занятия. Игры: пос. [для практ. работ. дошк. учреж.] / В. М. Минаева. – М.: АРКТИ, – 2003. – 48с.
Обозов Н. Н. Психология межличностных отношений / Н. Н. Обозов. – К.: Лыбидь, 1990. – 192 с.
Тофтул М. Г. Сучасний словник з етики / М. Г. Тофтул. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 416 с.
Carmen Belacchi, Eleonora Farina Feeling and Thinking of Others: Affective and Cognitive Empathyand Emotion Comprehensionin Prosocial / Hostile Preschoolers / Carmen Belacchi, Eleonora Farina // Aggressive behavior. – 2012. – V. 38. – P. 150–165
Mar´ia Cristina Richaud de Minzi Children’s Perceptionof Parental Empathyas a Precursorof Children’s Empathyin Middleand Late Childhood / Mar´ia Cristina Richaud de Minzi // The Journal of Psychology. – 2013. – V. 147, №6. – P. 563–576