Психолого-педагогічні умови готовності до школи дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення
Abstract
Розглянуто окремі питання, які стосуються психологічної готовності до школи дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Подано порівняльну характеристику психолого-педагогічної готовності дошкільників до школи в нормі та при порушеннях мовлення.References
Венгер Л. А., Марцинковская Т. Д., Венгер А. Л. «Готов ли ваш ребенок к школе». — М.: Знание, 1994. — 192 с.
Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.Д., Обухівська А.Г. Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2001. – 20с.
Мастюкова Е.М. Лечебная педагогика (ранний и дошкольный возраст: Советы педагогам и родителям по подготовке к обучению детей с особыми проблемами в развитии. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1997. — 304 с.
Нагорна С., Храпова І. Методики визначення готовності дітей до школи. І. Храпова, С. Нагорна.–К.: Редакції загальнопед. газет, 2014. – 120 с. - («Бібліотека шкільного світу»).
Сидоренко Н.О. Перший раз у перший клас: адаптація дитини до навчання у школі / Наталія Сидоренко. – К.: Шк. світ, 2009. – 176 с. – (Серія «Психологічна скарбничка»).
Харченко А.А. Підготовка дітей до школи: Програма та методичні рекомендації навчання та виховання дітей, не охоплених суспільним дошкільним вихованням. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2002. – 108 с.
Я хочу, я можу, я буду добре вчитись / [упоряд. Т. Гончаренко]. – К.: Редакції загально педагогічних газет, 2003. – 128 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).