Формування рухових умінь і навичок з ходьби у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами рухливої гри

  • Анастасія Василівна Ходаківська Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті висвітлено питання формування рухової функції у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами рухливої гри. Розглянуто основи технології формування рухових умінь і навичок засобом ходьби у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобом рухливої гри. Основним засобом і методом закріплення та вдосконалення рухових умінь і навичок з ходьби у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення визначається саме рухлива гра.

Біографія автора

Анастасія Василівна Ходаківська, Київський університет імені Бориса Грінченка

Посилання

Богініч О. Л. Фізичне виховання дошкільників засобами гри : навч.-метод. посіб. / Ольга Любомирівна Богініч. – К.: СП «ЧИП», 2001. – 126 с.

Вільчковський Е. Критерії оцінювання стану здоров’я, фізичного розвитку та рухової підготовленості дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Едуард Вільчковський – К. : ІЗМН, 1998. – 64 с.

Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Суми : Університет. кн., 2010. – 428 с.

Запорожец А. В. Воспитание и обучение в детском саду / А. В. Запорожец, Т. А. Маркова. – М.: Просвещение, 1976. – 310 с.

Овчинникова Т. С. Психомоторика дошкольников 6-7 лет с нарушениями речи/

Т. С. Овчинникова // Логопед в детском саду.-2005.-№4.-С. 52-58.

Потапчук А.А., Овчинникова Т.С. Двигательный игротренинг для дошкольников. – СПб, 2003.- 176 с.

Опубліковано
2016-05-30
Номер
Розділ
Спеціальна освіта