Психологічні особливості самооцінки підлітків вихованців інтернатних закладів

  • Олексій Васильович Хоменко Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

Розглянуто проблему формування самооцінки підлітків, що виховуються в умовах школи-інтернату. Емпірично досліджено особливості самооцінки підлітків, що навчаються у інтернатному закладі та дітей із загальноосвітньої школи

Посилання

Кузьмина З.В. Исследование особенностей самооценки личности в условиях успеха и неудачи: автореф. дис.на присвоение науч. степени канд..а психол. наук: спец: 19.00.01 – «Общая психология, психология личности, история психологии». - М., 1973. - 17с.

Мудзыбаев К. Стратегия совладания с жизненными трудностями. Теоретический анализ / К. Мудзыбаев // Социология и социальная антропология. - 1998. - Т.1, №2, с.100-111

Прихожан A.M., Толстых М.Н. Исследование психического развития младших школьников, воспитывающихся в детских учреждениях / A. M. Прихожан, М. Н. Толстых // Возрастные особенности психического развития детей. − М., 1982. − С. 94-111.

Шатохіна Т.В. Формування гуманних відносин учнів

Х-ХІ класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків у поза-урочній діяльності: дис. ... канд. пед. наук / Т.В.Шатохіна. − К., 1996. −161 с.

Опубліковано
2015-05-31
Номер
Розділ
Практична психологія