ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОЇ УВАГИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Abstract
У статті розкрито особливості довільної уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення та запропоновано розвивальні вправи, які спрямовані на розвиток основних властивостей довільної увагиReferences
Ануфриева А. Ф. Как преодолеть трудности в обучении. Психодиагностические таблицы. Психодиагностические методики. Коррекционные упражнения / А. Ф. Ануфриева, С. Н. Костромина – М. : Издательство «Ось-89», 1999. – 224 с.
Вікова психологія: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Савчин М.В., Василенко Л.П. - К. : Академвидав, 2005. - 360 с.
Конопляста С. Ю. Логопсихологія : навч. посіб / С. Ю. Конопляста, Т. В. Сак ; за ред. д-ра пед. наук, проф. М. К. Шеремет. - К. : Знання, 2010. - 294 с.
Павелків Р. В. Дитяча психологія: навч. посіб. / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. – К.: Академвидав, 2008. – 432 с. (Серія «Альма-матер»).