ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ З ДЦП
Abstract
Стаття присвячена питанню особливостей розвитку комунікації дітей із дитячим церебральним паралічем (ДЦП). Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з питань розвитку комунікативно-мовленнєвої активності дітей з ДЦП. Також подаються результати дослідження комунікативної поведінки дітей ДЦП. Розроблені рекомендації для батьків та педагогів для розвитку комунікативних умінь дітей з ДЦПReferences
Бадалян Л. О. Детские церебральные параличи / Бадалян Л. О., Журба Л.Т., Тимонина 0. В. – К: Здоров'я. — 1988. – 228 с.
Марченко І. С. Педагогічні заходи з формування комунікативної поведінки дітей із дизартрією при ДЦП : навчально-методичний посібник / І. С. Марченко, О. Г. Тюленева – К. : Видавничий Дім «Слово», 2013. – 96 с.
Мастюкова Е.М. Нарушение речи у детей с церебральным параличом: Кн. для логопеда / Мастюкова Е.М., Ипполитова М.В. – М. : Просвещение. – 1985. – 192 с.
Поваляева М.А. Справочник логопеда / Поваляева М.А. – Ростов-на-Дону: «Феникс», 2002. – 448 с.
Шипицына Л.М. Детский церебральный паралич / Шипицына Л.М., Мамайчук И.И. – СПб. : Изд-во "Дидактика Плюс", 2001. – 272 с.