Особливості психодіагностики дітей різного віку
Abstract
У статті висвітлено окремі теоретичні і прикладні аспекти психодіагностики дітей дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку. Розкрито основні принципи психодіагностики дітей як таких, чия психіка перебуває у стані турбулентних еволюційних змін. Акцентовано увагу на особливостях психологічної діагностики інтелектуального, соціального та особистісного розвитку дошкільників. Молодших школярів та підлітків з урахуванням їх вікових психологічних особливостейReferences
Аверин В.А. Психология детей и подростков. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 469с.
Анастази А. Психологическое тестирование / Пер. с англ. - М.: Педагогика, 1982. - Кн. 1.; Кн. 2.
АсмоловА. Г. Психология индивидуальности: Методологические основы развития личности в историко-эволюционном процессе. - М.: Изд-во МГУ, 1986.
Возрастная и педагогическая психология под ред. Проф. А.В. Петровского - М., Просвещение, 1986 г. Ст. 51-69
Добрынин Н.Ф., Бордиан А.М, Возрастная психология, курс лекций - М. «Просвещение», 1965 г., ст. 291-301
Комінко С.Б. Кращі методики психодіагностики: Навч. посібник. – Тернопіль: Карт-бланш, 2005. – 406 с.
Коробко С.Л. Робота психолога з молодшими школярами: Методичний посібник. – К.: Літера ЛТД, 2006. – 416 с.
Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие. – Самара: Издательский Дом «БАХРАЗ-М», 2006. – 672 с.
Психологическая диагностика: Учебник для вузов / Под ред. М.К. Акимовой. – СПб.: Питер, 2005. – 652 с.