Фізіологічні особливості cлухового сприймання молодших школярів
Abstract
У статті автором розглянено питання фізіологічних особливостей слухового сприймання дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблематики (що дало змогу виявити відмінні фізіологічні риси слухового сприймання учнів школи І ступеня) та з’ясовано класифікацію не лише слухових (поділяються на фонематичну та слухову перцепцію), але й загальну класифікацію видів сприймання. Дослідниками зроблено висновки про значення слухового сприймання у період розвитку дитиниReferences
Бусел В. Великий тлумачний словник сучасної української мови [Електронний ресурс] / В. Бусел.– Режим доступу : http://eslovnik.com/.- Заголовок з екрану.
Винославська О. В. Психологія : навч. посіб. [для студ. вищих навч. закл.] / О. В. Винославська. – К. : ІНКОС, 2005. – 351 с.
Кучеренко М. Є. Біологія – універсальний довідник. Органи чуттів та сприймання [Електронний ресурс] / М. Є. Кучеренко. – Режим доступу: http://subject.com.ua /biology/universal/140.html. - Заголовок з екрану.
Поліщук О. В. Важливі питання у розвитку музичного слуху [Електронний ресурс] / О. В. Поліщук. – Режим доступу : http://intkonf.org/zisko-vv-polischuk-ov-vazhlivi-pitannya-u-rozvitku-muzichnogo-sluhu/.
Стець П. Й. Медицина [Електронний ресурс] / П. Й. Стець. – Режим доступу : http://knowledge.allbest.ru/medicine/3c0b65635a2ac78b5c53b89421216c27_0.html.- Заголовок з екрану.