Діагностика тривожності молодших школярів з розладами аутичного спектру

  • Валерія Андріївна Костецька Київський університет імені Бориса Грінченка

Abstract

У статті представлено результати дослідження тривожності у дітей молодшого шкільного віку з розладами аутичного спектру. Висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми у сучасній психолого-педагогічній науці. Констатовано результати авторської технології діагностики молодших школярів з РАС та описано особливості прояву тривожності цих дітей

References

Всесвітня організація охорони здоров’я [Електронний ресурс] : [Веб-сайт]. – Електронні дані. – Женева, 2017. – Режим доступу: http://www.who.int/ru/ – Назва з екрана.

Габдреева Г. Ш. Основные аспекты проблемы тревожности в психологии / Г. Ш. Габдреева // Тонус. – 2000. – С. 32-39.

Епифанцева Т.Б. Настольная книга педагога-дефектолога. / Т. О. Епифанцева. – [2-е изд] Ростов н/Д.: Феникс, 2007. – 486 с.

Захаров А. И. Как предупредить отклонения в поведении ребенка / А. И. Захаров. – М.: Просвещение, 1993. – 192 с.

Костина Л. М. Игровая терапия з тревожными детьми / Л. М. Костина. – СПб.: Речь, 2003. – 160 с.

Лебединская К.С. Ранний детский аутизм: нарушения эмоционального развития как клинико-дефектологическая проблема / К. С. Лебединская. – М.: НИИ дефектологии РАО, 1992. – 125 с.

Прихожан А.М. Психология тревожности: дошкольный и школьный возраст/ А.М. Прихожан. [2-е изд.] – Санкт-Петербург: Питер, 2009. – 192 с.

Скляренко О.М. Психологічні детермінанти та психокорекція шкільних страхів у молодших школярів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 / О.М.Скляренко. – К., 2005. – 22 с.

Скрипник Т.В. Феноменологія аутизму: монографія / Т.В.Скрипник. – К.: Фенікс, 2010. – 368 с.

Стенли Гринспен. На ты с аутизмом. Использование методики Floortime для развития отношений, общения и мышления / Стенли Гринспен, Серена Уидер. – М.: Теревинф, 2013. – 512 с.

Эмоциональные нарушения в детском возрасте и их коррекция / В. В. Лебединский, О. С. Никольская, Е. Р. Баенская, Е. Р. Либлинг. – М.: МГУ, 1990. – 197 с.

Published
2017-06-10
Section
Психологія