Оволодіння навичкою грамотного письма дітьми з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку в умовах інклюзивного навчання
Abstract
У статті висвітлюються особливості письма у дітей з тяжкими порушеннями мовлення молодшого шкільного віку, розкриваються типи та механізми дисграфічних помилок. Надаються методичні рекомендації в роботі з дітьми з дисграфією в умовах інклюзивного навчанняReferences
Безруких М.М. Обучение письму / М.М. Безруких. - Екатеринбург: Рама Паблишинг. - 2009. - 607 с.
Лалаева Р.И. Нарушения чтения и пути их коррекции у младших школьников: учеб. пос. – СПб.: СОЮЗ, 1998. – 452 с.
Леонтьев А. А. Язык, речь, речевая деятельность / А. А. Леонтьев. – М. : Просвещение, 1969. – 214: с. 386.
Логопедия : учеб. [для студ. дефектол. фак. пед. выш. учеб. завед.] / [под. ред. Л. С. Волковой] – 5-е изд., перераб. и доп. – М. : ВЛАДОС, 2007. – 703 с.
Особливі діти в умовах загальноосвітньої школи (досвід закладів освіти Дніпровського району м. Києва): практ.-метод. посіб. / Упоряд. Сидоренко Н.А. – К.: РНМЦ Дніпровського району, 2015. - 64 с.
Семенова К.А., Мастюкова Е.М., Смуглин М.Я. Клиника и реабилитационная терапия детских церебральных параличей. – М., 1972. – 356 с.