Формування часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування часових уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку. Визначено сутність часових уявлень; особливості їх формування у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення; розроблено методику експериментального дослідження стану сформованості часових уявлень у старших дошкільників та висвітлені результати сформованості часових уявлень у дітей означеного віку з порушенням мовленнєвого розвитку та у дітей із нормальним розвитком мовлення.Посилання
Веракса М. Сучасні проблеми ознайомлення дітей дошкільного віку з простором та часом. / М. Веракса // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2015. - №2 (46) – С. 219 - 227
Выготський Л. С. "Психология развития ребёнка. - М.: Ексмо, 2004. - 512 с.
Лалаева Р. И. Логопедическая работа в коррекционных классах. - М.: Владос, 2001. - 224 с.
Лалаева Р., Гермаковска А. Нарушения в овладении математикой (дискалькулии) у младших школьников. - Санкт-Петербург: Союз, 2005. - 175 с.
Люблінська Г. О. Дитяча психологія. - К.: Вища школа, 1974. - 355 с.
Нищева Н. В. Развитие математических представлений у дошкольников с ОНР (с 4 до 5 лет и с 5 до 6 лет). - СПб.: ИЗДАТЕЛЬСТВО "ДЕТСТВО-ПРЕСС", 2010. - 456 с.
Фунтикова О. А. Теоретические основы умственного развития дошкольников. - Симферополь: Таврида, 1999. - С. 8-14.
Филичева Т. Б. Психолого-педагогические основы коррекции общего недоразвития речи у детей дошкольного возраста / Т. Б. Филичева, Г. В. Чиркина // Логопед в детском саду. - 2013. - № 3. - С. 65-71.
Филичева Т. Б., Чиркина Г. В. Подготовка к школе детей с общим недоразвитием речи в условиях специального детского сада. - М.: Альфа, 1993. - 103 с.
Щербакова К. И. Методика формирования элементов математики у дошкольников: учебн. пос. / К. И. Щербакова. – К.: Основа, 2005. - 310с.