№ 2

Затверджено Вченою радою Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол № 4 від 17.12.2014р.)

Зміст

Соціальна педагогіка

ІНТЕГРАЦІЯ БІЖЕНЦІВ В УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА PDF PDF
Євгенія Миколаївна Мигашко
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ Без заголовку PDF
Юлія Євгеніївна Зарюгіна
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ І ПОТРЕБИ ОНКОХВОРОЇ ДИТИНИ PDF
Катерина Павлівна Іванчук
ЯВИЩЕ БУЛІНГУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА Без заголовку PDF
Анастасія Юріївна Гунько
CОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА PDF
Катерина Юріївна Тимошенко

Практична психологія

ПРО ЩО РОЗПОВІСТЬ ПЕДАГОГУ КОЕФІЦІЄНТ АСИМЕТРІЇ ГОЛОВНОГО МОЗКУ СТУДЕНТА PDF
Анна Петрівна Михайловська
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ PDF
Андрій Дмитрович Шапошніков

Спеціальна освіта

ОСОБЛИВОСТІ ПОРУШЕННЯ УВАГИ ТА ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ІЗ ДИЗОНТОГЕНЕЗОМ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ PDF
Валерія Василівна Воронько
ОСОБЛИВОСТІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ PDF
Марія Сергіїївна Бєляєва