СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ДО ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

  • Юлія Євгеніївна Зарюгіна Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

Використання інформаційно-комунікаційних технологій та можливостей Інтернет-ресурсів в навчальному процесі вищих навчальних закладів має інноваційний, прогресивний характер та тенденцію до розвитку і поширення на всі заклади освіти в Україні. Використання електроних систем навчання надає можливість гнучкого навчання студентів в інтерактивному освітньому середовищі, формування навичок самостійної роботи, свідомого ставлення до навчання. У статті проаналізовано особливості процесу адаптації студентів-першокурсників до заочно-дистанційної форми навчання, розкрито основні труднощі, з якими стикаються студенти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу

Посилання

Закон України Про вищу освіту : за станом на 1 серпня 2014 р. / Верховна Рада України. — Офіц. вид. — К. : Відомості Верховної Ради України, 2014. — 2004 с. — (Бібліотека офіційних видань).

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні : затверджено Постановою Міністерства освіти і науки України від 20 грудня 2000 року. — Режим доступу : https://docs.google.com/a/kubg.edu.ua/document/d/1oSG-XT0YZV8MhaF_rDfuCNSsFH_o_AmZN-d_RcAhtYM/edit

Морзе Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології - як засіб підвищення якості заочної освіти / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформаційні технології в освіті. – 2010. – Вип. 6. – С. 56-67.

Положення про дистанційне навчання, затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 р. — Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13

Дубасенюк О. А. Проблеми професійної підготовки студентів заочної форми навчання в університеті / О. А. Дубасенюк // Андрагогічний вісник. – 2012. – № 1. – С. 94-98.

Я — студент : навч. посіб. / [Огнев’юк В.О., Жильцов О.Б., Караман С.О. та ін. ; за заг. ред. Огнев’юка В.О.]. — 4-те вид., зі змінами. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. — 278 с.

Опубліковано
2015-02-03
Номер
Розділ
Соціальна педагогіка