Розвиток уяви учнів з розумовою відсталістю в умовах загальноосвітніх закладів VIII типу
Анотація
Стаття присвячена вивченню розвитку уявлення учнів з особливими потребами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів VIII типу, аналізу теоретичних та практичних даних, розгляду основних етапів корекції уяви учнів, особливостей навчально-пізнавальної роботи в учнівському колективі спеціальної школи. Актуальність дослідження полягає у необхідності звернення теоретиків і практиків до проблеми творчого розвитку особистості. Запропоновані рекомендації щодо розвитку та корекції уяви учнів допоміжної школиПосилання
Боровик О. В. Развитие воображения. Методические рекомендации / О.В. Боровик – М. : ООО «ЦГЛ «Рон» – 2000. – 112 с.
Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте / Л. С. Выготский. – М. : Просвещение, 1991. – 93 с.
Гаврилушкина О. П. Особенности формирования изобразительной деятельности умственно отсталых детей дошкольного возраста / О. П. Гаврилушкина. – М. : Просвещение, 1976. – 192 с.
Грошенков И. А. Изобразительная деятельность во вспомогательной школе / И.А. Грошенков. – М. : Педагогика, 1982. – 167 с.
Зотова Т. Н. Методика обучения изобразительной деятельности детей с проблемами в развитии : учеб.-метод. комплекс дисц. / Т.Н. Зотова. – Бийск: БПГУ им. В.М. Шукшина, 2009. – 42 с.
Омельченко М. С. До проблеми корекції уяви розумово відсталих дошкільників на заняттях образотворчої діяльності / М. С. Омельченко // Збірник наукових праць Кам’ян.-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. – 2013. – Вип. 23(1). – С. 287-294.
Синьов В. М. Психологія розумово відсталої дитини : підруч. / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. – К. : Знання, 2008. – 359 с.