Особливості формування уявлень про форму предметів у дітей середнього дошкільного віку із знм
Анотація
У статті висвітлено питання сформованості уявлень про форму у дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; висвітлено наукові підходи до формування уявлень про форму у дітей означеної категорії. За результатами експериментального дослідження визначено особливості сформованості уявлень про форму у дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення та дітей із нормальним мовленнєвим розвитком.Посилання
Баряева Л. Б. Формирование элементарных математический представлений дошкольников (с проблемами в развитии): учеб. - метод. пос.- С-Пб: КАРО, 2007. – 288 с.
Белошистая А. В. Формирование и развитие математических способностей дошкольников: Вопросы теории и практики: курс лекций [для студ. дошк. ф-тов высш. учеб.завед.]. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. — 400 с.
Білоуско Л. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку за допомогою засобів наочності (моделей) / Л. Білоуско // Рідна школа. - 2002. - №7. – С.45-48.
Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: навч. пос. – [3-є вид.]/ – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 336 с.
Венгер Л. А. Воспитание сенсорной культуры от рождения до 6 лет / Л. А. Венгер, Э. Г. Пилюгина, Н. Б. Венгер. - М.: Просвещение, 2006. - 144с.
Власенко Н.Т. Особенности словесного мышления взрослых и детей с нарушениями речи. – М., 1990. – C.184
Дитина. Програма навчання і виховання дітей дошкільного віку від двох до семи років / [наук.кер. програмою: О.В. Проскура, Л.П. Кочина, В.У. Кузьменко, Н.В. Кудикіна]. – К.: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. – С.302
Ерофеева Т.И. Математика для дошкольников: Кн. для воспитателя дет.сада / Т.И.Ерофеева, Л.Н.Павлова, В.П.Новикова. – М.: Просвещение, 2007. – С.
Коломієць А.М. Математична гармонія природи: кн. для вчителя / А. М. Коломієць. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2007. – 235 с.
Сазонова А.В. Загальнотеоретичні основи природничо-математичної освіти дітей дошкільного віку: навч. посіб. [для студ. спец. «Дошкільна освіта» / А.В. Сазонова – К.: Видавничий Дім «Слово», 2010. – 248 с.
Филичева Т.Б., Чиркина Г.В. Психолого-педагогические основы коррекции общего недоразвития речи у детей дошкольного возраста /Т.Б. Филичева, Г.В. Чиркина// Дефектология. —2004. — №4. – С.
Щербакова Е. И. Теория и методика математического развития дошкольников: учеб. пос. / Е. И. Щербакова. - М.: Издательство Московского психолого-социального института. - Воронеж: Издательство НПО «МОДЭК», 2005. - 392 с.