Вплив мультфільмів та мультиплікаційних образів на емоційний стан молодших школярів
Анотація
Проаналізовано психологічні особливості впливу мультфільмів та мультиплікаційних образів на емоційний стан молодшого школяра. Розглянуто основні механізми впливу мультфільмів на розвиток особистості дитини та їх негативні наслідкиПосилання
Абраменкова В. Дети и телевезионный экран / В. Абраменкова, А. Богатырева // Воспитание школой — 2006. — № 6. — С. 28—31.
Абраменкова В. В. Информационная среда и ее влияние на эмоционально-смысловое поле картины мира ребенка / В. В. Абраменкова. — М. : Проспект, 2000. – 308 с.
Винтерхофф-Шпурк П. Медиапсихология. Основные принципы / П. Винтерхофф-Шпурк ; [пер. с нем]. — Харьков : Гуманитарный центр, 2007. — 288 с.
Гонкова–Ямпольская Р. В. Воспитателю о ребенке школьного возраста / Р. В. Гонкова-Ямпольская, Т. Л. Черток – М. : Просвещение, 1987. – 305 с.
Гордієнко Л. О. Вплив анімаційних фільмів на рівень тривожності дітей молодшого шкільного віку / Л. О. Гордієнко, В. В. Коваленко // Вісн. ДНУ. Серия : Педагогіка і психологія. — 2012. — № 18. — С. 57—65.
Зубкова А. С. Книга для родителей и педагогов / А. С. Зубкова, С. Г. Зубанова. — Ярославль, 2007. – 134 с.
Мухина В. С. Детская психология / В. С. Мухина. – М. , 1985. – 272 с.
Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество / В. С. Мухина. – М. : Академия, 1999. – 456 с.
Пацлаф Р. Застывший взгляд: Физиологическое воздействие телевидения на развитие детей / Р. Пацлаф. — М. : Evidentis, 2003. — 224 с.
Петрунько О. В. Діти і медіа: соціалізація в агресивному медіа середовищі : монографія / О. В. Петрунько. — [2-ге вид]. — Ніжин : Аспект-Поліграф , 2011. — 480 с.
Сітцева М. Сутність та структура мультиплікаційного образу / М. Сітцева // Психологія особистості. — 2013. — № 1 (4). — 165—172.