Психологічні особливості прояву та розпізнавання емоцій у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення

  • Уляна Вікторівна Мамчур Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

В статті здійснено огляд психологічних особливостей емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Подано порівняльну характеристику особливостей розуміння та розпізнавання емоцій дітьми із загальним недорозвиненням мовлення та дітьми з нормативним розвитком

Посилання

Грановская Р. М. Элементы практической психологии / Р. М. Грановская. - 2-е изд. – Ленинград : Издательство Ленинградского университет, 1988. – 560 с.

Дошкольная логопсихология: учеб. пос. / [под ред. проф. В. И. Селиверстова]. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОC, 1997. – 198 с.

Изард К. Э. Психология эмоций / К. Э. Изард. [пер. с англ.]. – СПб: Издательство «Питер», 1999. – 464 с.

Методи визначення психологічного розвитку дитини-дошкільника: метод. посіб. [для педагогів, практ. психологів, студ. серед. і вищ. пед. закл.] /

[С.Є. Кулачківська (наук.ред), Т.О. Піроженко та ін.]. – К.: Світич, 2003. – 40 с.

Психология человека от рождения до смерти / [под ред. А.А. Реана]. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2006. – 651 с.

Язиніна Р. О. Особливості становлення емоційно-почуттєвої сфери дітей старшого дошкільного віку / Р. О.Язиніна // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2014. - Випуск №2 (24). – 220 с.

Опубліковано
2015-05-25
Номер
Розділ
Спеціальна освіта