Теорія множинного інтелекту: прикладний аспект
Анотація
Розглянуто питання застосування теорії множинного інтелекту Г. Гарднера у роботі із старшокласниками та студентами, спрямованій на допомогу їм у особистісному та професійному самовизначенні. Запропоновано способи використання підходу символічних систем до інтелекту у рамках розвивальної програми літнього таборуПосилання
Бондаренко В.В., Ланских М.В., Бондаренко Ю.В. Современные педагогические технологии как объективная потребность: учеб.-метод. пос. – Харьков: ХНАДУ, 2011. – 146 с.
Галян І.М. Психодіагностика [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/12590605/psihologiya/psihodiagnostika_intelektu. - Заголовок з екрану.
Гарднер Г. Структура разума: теория множественного интеллекта / [пер с англ.] – М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 512 с.
Гоголева М.А. Использование теории множественного интеллекта в обучении английскому языку в неязыковом вузе [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://tea4er.ru/home/volume5/3533-2014-02-03-16-29-10. – Заглавие с экрана.
Маслоу А. Мотивация и личность / [пер. с англ.] – СПб. : Питер, 2010. – 362. – (Серия «Мастера психологии»)
Мониторинг и диагностика «Психологическое сопровождение развития и взросления школьников 1-11 классов»: метод. пос.: / [М. Ю. Михайлова, Е. Л. Криволапова, И. С. Михайлов, И. Ткаченко]. – Иркутск: Изд-во Иркут. гос. пед. ун-та, 2007. – 129 с.
Палій А.А. Диференціальна психологія: навч. посіб. / А.А. Палій. – К.: Академвидав, 2010. – 432 с. – (Серія «Альма матер»).
Соловьева Е.А. Современное образовательное пространство в свете теории множественного интеллекта. [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://www.rus-edu.org/#!untitled/c133p . – Заглавие с экрана.
Campbell Bruce. Multiple Intelligences In The Classroom [Electronic source] http://www.context.org/iclib/ic27/campbell/. – Title from the screen.