Розвиток сенсорних здібностей молодших школярів через пізнання природного середовища
Анотація
У статті автором розглянено питання формування чуттєвої сфери дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано науково-педагогічну літературу, що дало змогу виявити потенціал впливу навколишнього середовища на сенсорику молодших школярів. Автором зроблено висновок, що засобами природи можна та необхідно розвивати сенсорні та творчі здібності дітей, актуальними є новаторські проекти у сфері сенсорного вихованняПосилання
Адамчук И. Сенсорный сад, или актуальная ландшафтная тема современности [Электронный ресурс] / И. Адамчук // ЛАНДШАФТ. Дизайн. Режим доступа : http://www.accbud.ua/landscape/style/sensornyj-sad--ili-aktualnaja-landshaftnaja-tema-sovremennosti.- Заглавие в екрана.
Буянова Р. Сенсорное развитие детей / Р. Буянова //Социальная работа. – №12. – 2002. – С. 23–45.
Венгер Л. А. Восприятие и обучение / Л. А. Венгер. – М. : Просвещение, 1969. – 365 с.
Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество / В. С. Мухина. – М. : „Академия”, 1999. – 456 с.
Навчання і виховання учнів 1 класу : метод. посіб. / [упоряд. О. Я. Савченко]. – К. : Початкова школа, 2002. – 464 с.
Уорден Е. Что такое сенсорный сад? [Электронный ресурс] / Е. Уорден // Ваш сад / Режим доступа :http://www.vashsad.ua/landscape-design/styles/articles/show/2478. - Заглавие с екрана.