ІНФОРМАЦІЙНІ АКЦІЇ ТА КАМПАНІЇ В РОБОТІ НЕДЕРЖАВНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Анотація
У статті автор аналізує та обґрунтовує поняття «інформаційна акція», «інформаційна кампанія» в роботі недержавних організацій на основі наукових досліджень; наводитьі приклади проведення різноманітних інформаційних кампаній та інформаційних акцій у різних сферах суспільного життя недержавними організаціями в Україні.
Посилання
Грицяк Н. В. Інформаційні кампанії як механізм підвищення ефективності реалізації державної політики у сфері євроінтеграції / Н. В. Грицяк, А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. – 2007. – № 2 (3). – С. 37–44.
Левченко Н. І. Акція – як засіб залучення до читання та підвищення іміджу бібліотек [Електронний ресурс] / Н. І. Левченко. – Режим доступу: http://sites.google.com/site/ocrb33/metodicna-storinka/akcia-ak-zasib-zalucenna-do-citanna-ta-pidvisenna-imidzu-bibliotek.
Левченко О. Форми ведення інформаційної боротьби: практичний підхід до понятійного апарату / О. Левченко // Наука і оборона. – 2013. – № 3. – С. 21–26.
Неурядові організації Європейського Союзу: порівняльний аналіз громадських організацій України / кер. проекту : Людмила Козак. – К. : [б. в.], 2002. – 48 с.
Розробка і впровадження інформаційних кампаній : тренінг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://psmr.com.ua
Теорії і методи соціальної роботи : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред.. Т. В. Семигіної, І. І. Миговича. – К. : Академвидав, 2005. – 328 с.
Участь громадськості в державному управлінні: роль недержавних аналітичних центрів : аналітична записка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.niss.gov.ua.