Психологічна компетентність фітнес-тренера
Анотація
Стаття висвітлює результати теоретичного огляду структури психологічної компетентності фітнес-тренера. Проаналізовано офіційні вимоги, що висуваються до рівня компетентності фітнес-тренера в зарубіжних країнах та в Україні. Представлено результати дослідження актуальних потреб клієнтів у психологічній підтримці під час занять фітнесом. Описано зміст програми підвищення психологічної компетентності фітнес-тренераПосилання
Василенко М. М. Сучасні вимоги роботодавців до формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності / М. М. Василенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2014. – С. 119–124.
Корносенко О. К. Специфіка й функції професійної діяльності фітнес-тренера / О. К. Корносенко // Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту. –2015. – С. 173-177.
Корносенко О. Професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів як педагогічна проблема / О. Корносенко // Молода спортивна наука України. – 2016. – С. 85–91.
Проект стандарту вищої освіти України. Міністерство освіти і науки України. Спеціальність 017 «Фізична культура і спорт» – Вид. офіц. – К. 2017. – 11 с.
Психология общения. Энциклопедический словарь / [кол. авторов, под общ. ред. А.А. Бодалева] – М.: Когито-Центр, 2011. – 187 с.
Сайкина Е. Концептуальные основы подготовки специалистов по фитнесу в современных социокультурных условиях: Монография / Е. .Г. Сайкина. – СПб. : Издательство РГПУ им. А. И. Герцена, 2007. – 393 с.
Стандарти ЄАЗФ ЄКК. Рівень 4. Персональний тренер. – ЄАЗФ: Рада ЄАЗФ з питань Стандартів, 2011. – 45 с.
Cedric X. B. ACE Personal Trainer Manual The Ultimate Resource for Fitness Professionals Fourth Edition / X. B. Cedric, J. G. Daniel. – USA: American Council on Exercise 2010. – 69 с.