Стан сформованості уваги у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією

  • Світлана Сергіївна Попович Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

На основі аналізу логопедичної, психологічної, психолінгвістичної літератури визначено сучасні науково-теоретичні підходи до вивчення дисграфії у молодших школярів. Розкрито особливості порушення уваги в учнів молодших класів з порушеннями письма. Визначено характер взаємозв'язку рівня сформованості уваги і порушень письма у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією

Посилання

Артемьева Н.Ю. Профилактика и коррекция смешанной дисграфии у младших школьников / Н.Ю. Артемьева // Специальное образование. – Выпуск № XI. – том II. – 2015. – С. 46-49.

Лалаева Р. И., Венедиктова Л. В. Диагностика и коррекция нарушений чтения и письма у младших школьников: метод. пос. / Р. И. Лалаева, Л. В. Венедиктова. – С. - Пб.: Изд-во «Союз», 2003. – 224с.

Логинова Е. А., Плетенцова Е. И. Коррекция нарушений письменной речи у младших школьников с использованием компьютерной программы «пишем правильно» / Е. А. Логинова, Е. И. Плетенцова // Сборники конференций НИЦ Социосфера. – Вып. № 35. - 2014. – С. 313-320.

Рябова О.В. Дисграфия и ключевые учебные компетенции младших школьников / О.В. Рябова // Специальное образование. – Выпуск № 2. – 2015. – С. 87-91.

Чередніченко Н.В., Горбачова Д.М. Комплексна діагностика дисграфічних та дизорфографічник помилок у письмі молодших школярів із порушенням писемного мовлення / Н.В. Чередніченко, Д.М. Горбачова // Журнал «Логопедія». – № 5. - 2015. – С. 75-84.

Опубліковано
2017-06-04
Номер
Розділ
Спеціальна освіта