ПРО ЩО РОЗПОВІСТЬ ПЕДАГОГУ КОЕФІЦІЄНТ АСИМЕТРІЇ ГОЛОВНОГО МОЗКУ СТУДЕНТА

  • Анна Петрівна Михайловська Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті розкрито поняття асиметрії головного мозку людини, історію розвитку поглядів на функціональну асиметрію головного мозку, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідженням доведено, що коефіцієнт асиметрії головного мозку може засвідчити педагогу про особливості темпераменту та процесів пам’яті студента. У результаті проведеного дослідження виявлено взаємозалежність між коефіцієнтом асиметрії головного мозку студентів та їхніми особливостями темпераменту та процесів пам’яті. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.

Посилання

Доброхотова Т.А., Брагина Н.Н. Левши. – М.: Книга, 1994. – 323 с.

Психофизиология [учеб. для вузов] / [под ред. Ю.И. Александрова]. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.

Сперри Р.У. Перспективы менталистской революции. Возникновение нового научного мировоззрения / Р.У. Сперри // Мозг и разум. – М.: Наука, 1994. – 269 с.

Спрингер С., Дейч Г. Левый мозг, правый мозг. – М.: Мир, 1981. – 368 с.

Чуприков А.П., Волков Е.А. Мир леворуких. – К.: "Инст-т нейропсихиатрии А.Чуприкова", 2005. – 88 с.

Опубліковано
2015-02-03
Номер
Розділ
Практична психологія