Активізація мовленнєворухового аналізатора як фактор формування і удосконалення усного мовлення у дітей із порушеннями мовленнєвої функції

  • Альона Євгеніївна Поджара Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

В статті розкрито значення моторного компонента для оволодіння мовлення, зокрема сприймання усного мовлення,  дошкільниками із загальним недорозвитком мовлення та дітьми з нормативним розвитком. Визначено можливості активізації мовленнєворухового аналізатора у процесі корекційних занять та його позитивний вплив на якісний стан мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ

Посилання

Анохин П. Философские аспекты теории функциональной системы : избр. тр. [Електронний ресурс] / П. К. Анохин // Наука. ‒ Режим доступу: http://elib.gnpbu.ru/text/anohin.

Выготский . Л. Собрание сочинений: в 6 т.:Т. 5: Основы дефектологии. [Електронний ресурс] / Л. С Выготский. // Москва "Педагогика".– Режим доступу: http://elib.gnpbu.ru/text/vygotsky_ss-v-6tt_t5_.

Bartoli E. Listenerа Speaker Perceived Distance Predicts the Degree of Motor Contribution to Speech Perception / E.D. Bartoli. // Academic Journal. – p281.

Wilson S. Listening to speech activates motor areas involved in speech production / S. Wilson, A. Saygin. // Academic Journal. – p701.

Опубліковано
2017-01-04
Номер
Розділ
Спеціальна освіта