Формування емоційного інтелекту дітей дошкільного віку в процесі використання педагогічної технології «Лялька як персона» в освітньому просторі ДНЗ

  • Царенко Юлія Олександрівна Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

Статтю присвячено проблемі застосування педагогічної технології «Лялька як персона»  у дошкільному навчальному закладі з метою розвитку емоційного інтелекту дітей. У статті викладено результати емпіричного дослідження розуміння дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення емоційних станів людей та здатності розпізнавання емоцій.

Посилання

Андреева И. Н. Эмоциональный интеллект: непонимание, приводящее к «исчезновению» / И. Н. Андреева // Психологический журнал. – №9. – 2006. – С. 28–32.

Ань Н. М. Развитие эмоционального интеллекта / Нгуен Минь Ань // Ребенок в детском саду. – 2007. – №5. – С. 80–87.

Марцинковская Т. Д. Диагностика психического развития детей: пособие [по практической психологии] / Т. Д. Марцинковская. – М.: ЛИНКА-ПРЕСС, 1997. – 176 с.

Никишина В.Б. Практическая психология в работе с детьми с задержкой психического развития: пособие [для психологов]. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2003. – 128 с. – (Специальная психология).

Чередникова Т.В. Проверьте развитие ребенка: 105 психологических тестов. – СПБ.: Речь, 2007. – 304 с.

James, A. (ed.). (2012). Research methods and methodologies in education. Sage publications.

Goroshit, M., Meirav, H. (2012). Emotional Intelligence: A Stable Change? International Journal of Teaching and Learning in Higher Education. 24.1. pp. 31-42.

Nutbrown, C. (2011). Key concepts in early childhood education and care. Sage.

O'Loughlin, M. (2010). Imagining children otherwise: theoretical and critical perspectives on childhood subjectivity. Vol. 46. 2010.

Keulen V, Malleval, D., Mony, M., Murray, C., & Vandenbroeck, M. (2004). Diversity and equity in early childhood training in Europe. DECET Network.

Опубліковано
2017-01-04
Номер
Розділ
Спеціальна освіта