Особливості формування уявлень про форму предметів у дітей середнього дошкільного віку із знм

  • Каріна Oлександрівна Салата Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті висвітлено питання сформованості уявлень про форму у дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; висвітлено наукові підходи до формування уявлень про форму у дітей означеної категорії. За результатами експериментального дослідження визначено особливості сформованості уявлень про форму у дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення та дітей із нормальним мовленнєвим розвитком.

Біографія автора

Каріна Oлександрівна Салата, Київський університет імені Бориса Грінченка

Посилання

Баряева Л. Б. Формирование элементарных математический представлений дошкольников (с проблемами в развитии): учеб. - метод. пос.- С-Пб: КАРО, 2007. – 288 с.

Белошистая А. В. Формирование и развитие математических способностей дошкольников: Вопросы теории и практики: курс лекций [для студ. дошк. ф-тов высш. учеб.завед.]. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. — 400 с.

Білоуско Л. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку за допомогою засобів наочності (моделей) / Л. Білоуско // Рідна школа. - 2002. - №7. – С.45-48.

Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: навч. пос. – [3-є вид.]/ – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 336 с.

Венгер Л. А. Воспитание сенсорной культуры от рождения до 6 лет / Л. А. Венгер, Э. Г. Пилюгина, Н. Б. Венгер. - М.: Просвещение, 2006. - 144с.

Власенко Н.Т. Особенности словесного мышления взрослых и детей с нарушениями речи. – М., 1990. – C.184

Дитина. Програма навчання і виховання дітей дошкільного віку від двох до семи років / [наук.кер. програмою: О.В. Проскура, Л.П. Кочина, В.У. Кузьменко, Н.В. Кудикіна]. – К.: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. – С.302

Ерофеева Т.И. Математика для дошкольников: Кн. для воспитателя дет.сада / Т.И.Ерофеева, Л.Н.Павлова, В.П.Новикова. – М.: Просвещение, 2007. – С.

Коломієць А.М. Математична гармонія природи: кн. для вчителя / А. М. Коломієць. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2007. – 235 с.

Сазонова А.В. Загальнотеоретичні основи природничо-математичної освіти дітей дошкільного віку: навч. посіб. [для студ. спец. «Дошкільна освіта» / А.В. Сазонова – К.: Видавничий Дім «Слово», 2010. – 248 с.

Филичева Т.Б., Чиркина Г.В. Психолого-педагогические основы коррекции общего недоразвития речи у детей дошкольного возраста /Т.Б. Филичева, Г.В. Чиркина// Дефектология. —2004. — №4. – С.

Щербакова Е. И. Теория и методика математического развития дошкольников: учеб. пос. / Е. И. Щербакова. - М.: Издательство Московского психолого-социального института. - Воронеж: Издательство НПО «МОДЭК», 2005. - 392 с.

Опубліковано
2016-05-30
Номер
Розділ
Спеціальна освіта