Специфіка стану сформованості сюжетно-рольової гри у дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами в різних типах груп дошкільного навчального закладу

  • Марія Сергіївна Бєляєва Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку сюжетно-рольової гри дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами, а саме дітей із загальним недорозвитком мовлення та дітей із порушенням інтелектуального розвитку. Представлено етапи моделювання ігрової діяльності та визначено результати стану сформованості сюжетно-рольової гри та особливостей реагування на новий стимульний матеріал (предмети-замінники) у дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами в логопедичній та іклюзивній групах дошкільного навчального закладу.

Біографія автора

Марія Сергіївна Бєляєва, Київський університет імені Бориса Грінченка

Посилання

Болдырева Л. А. Формирование игровой деятельности у детей с синдромом Дауна / Л. А. Болдырева, С. В. Вальцев // Проблемы современной науки и образования. – №8. – М: Проблемы науки, 2015. – С.104-107.

Выготский Л.С. Игра и ее роль в психическом развитии ребенка /Психология развития // Л. С. Выготский. – СПб.: Питер, 2001. – С.56-79.

Дитина: Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років / [наук. кер. проекту: О. В. Огнев’юк, К. І . Волинець] – К.: Київський ун-т ім. Б-Грінченка, 2012. - 492 с.

Эльконин Д. Б. Психология игры / Д. Б. Эльконин/ – М.: Педагогика, 1976. – 304с.

Конопляста С. Ю. Логопсихологія: навч. посіб. / С. Ю. Конопляста, Т. В. Сак – К.: Знання, 2010. – 293 с.

Обучение сюжетно-ролевой игре дошкольников с проблемами в интеллектуальном развитии: учеб.-метод. пособие / [под ред. Л.Б. Баряевой, А.П. Зарин, Н.Д. Соколовой]. – СПб: ЛОИУУ, 1996. – 95 с.

Павелків Р. В. Дитяча психологія : навч. посіб. / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. - К. : Академвидав, 2008. – 431 c.

Психология детства. Практикум. Тесты, методики для психологов, педагогов, родителей / [под ред. члена-корреспондента РАО А.А. Реана] – СПб.: «Прайм-ЕВРО-ЗНАК», 2003. – 244 с.

Усова А. П. Роль игры в воспитании детей / А. П. Усова; [под ред. А. В. Запорожца]. – М., «Просвещение», 1976. – 96 с.

Опубліковано
2016-05-30
Номер
Розділ
Спеціальна освіта