Особливості психологічного впливу реклами на емоційну сферу підліка

  • Лілія Вікторівна Дубова Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті розглянуто проблему психологічного впливу реклами на емоційну сферу підлітка та особливості сприймання реклами підлітками. Висвітлено особливості психологічного впливу шляхом визначення основних аспектів реклами та їх впливовість на підлітка із урахуванням його особливостей психічного розвитку та становлення особистості на цьому етапі онтогенезу.

Посилання

Байярд Р. Ваш беспокойный подросток: практическое руководство для отчаявшихся родителей / Р. Байярд, Дж. Байярд. - М.: Просвещение, 1991. - 224 с.

Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием / С.Г. Кара-Мурза. – М.: Эксмо, 2005. – 832 с.

Мокшанцев Р.И. Психология реклами : учеб. пособ. / Р.И. Мокшанцев; науч. ред. М. В. Удальцова. – М.: ИНФРА-М, Новосибирск: Сибирское соглашение, 2003. – 230 с.

Рісмен Д. Деякі типи характеру і суспільство / /Д. Рісмен. Соціологічні дослідження. - 1993. – № 5, № 7. – С. 144-151.

Фрейд З. Вступ до психоаналізу / З. Фрейд; [пер. з нім. П.Таращук] – К: Основи, 1998. – 709 с.

Фрейд З. Психологія мас і аналіз людського Я / З. Фрейд. – Мінськ, 1991. – 480 с.

Шуванов В.И. Психология рекламы / В.И. Шуванов. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. – 315 с.

Опубліковано
2016-02-02
Номер
Розділ
Психологія