Психологічний зміст у академічній культурі очима студентів

  • Наталія Вікторівна Паламарчук Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статі проаналізовано та розглянено питання змісту академічної культури, її роль у вищому навчальному закладі, компоненти які її формують. Визначено особливості впливу навчальної діяльності студентів на становлення академічної  культури.

Посилання

Астахова В.И. Академическая культура как фундамент формирования современного специалиста / В.И. Астахова // Вчені зап. Харк. гуманіт. ун-ту "Нар. укр. акад.". – Х., 2013. – Т. 19. – С. 21-39.

Гордиенко Н.В. Формирование академических компетенций у студентов вуза: Дис.. канд. пед. наук: 13.00.08 / Н.В. Гордиенко; Ставропольский государственный университет. - Ставрополь, 2006. - 169 с.

Ерохина Е.Л. Академическая культура учащегося исследователя в условиях внедрения ФГОC, Е.Л, Ерохина // Академический вестник Института педагогического образования и образования взрослых РАО. – 2014.- №2- с.64-67.

Краснова Т.И. Культура академической учебы студентов: дефициты и запросы / Т.И. Краснова // Диалог.- 2013.- № 5.- С. 14–17.

Краснова Т.И. Культура академической учёбы студентов: дефициты и запроси / Т.И. Краснова // Діалог.- 2013.- №4.- с. 9-13.

Ортега–и–Гассет Х. Миссия университета / [пер. с исп]. - Минск : БГУ, 2005. - 104 с.

Опубліковано
2016-01-11
Номер
Розділ
Психологія