Навчальна практика студентів-психологів: стан, проблеми і перспективи

  • Альона Михайлівна Скуріхіна Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті розглянуто питання призначення навчальної практики студентів-психологів, її зміст та вплив на професійне самовизначення і професійне становлення студентів. Досліджено очікування студентів-психологів від навчальної практики, їх погляд на реалії практики та зроблені ними узагальнення і висновки. Визначено особливості проведення навчальної практики студентів-психологів та умови, необхідні для досягнення поставлених цілей та вирішення важливих завдань практики. Окреслено основні проблеми навчальної практики, досліджено їх стан на сучасному етапі та запропоновано шляхи їх вирішення

Посилання

Боликова Л.Ю., Шурыгина Ю. А. Сущность понятия "Профессиональное становление личности в современном знании" / Л.Ю.Боликова, Ю. А.Шурыгина // Известия Пензенского гос. пед. ун-та имени В. Г. Белинского. – № 24б. – 2011. – С. 18-26.

Кузнецов Ю.А., Круглов Е.В. О мотивах и динамике профессионального самоопределения студентов / Ю.А.Кузнецов, Е.В.Круглов // Вестник Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. – № 2 (1). – 2011. – С. 17-21.

Красильникова Г В. Професійна педагогіка [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://lubbook.net/book_303_glava_18_Tema_16. Metodi_ kontrol.html. – Заголовок з екрану.

Москальов М. В. Роль психологічної культури молодих педагогів при входженні в освітню організацію [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua /1369/1/Moskalyov_M_NPU_im_Dragom_RPKMPVOO.pdf. – Заголовок з екрану.

Загальні положення [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://il.kubg.edu.ua/images/kzvpp_prk_zag_pol.pdf. – Заголовок з екрану.

Рязанцева М.В., Субочева А. О. [Электронный ресурс] / М. В. Рязанцева, А. О. Субочева // Исследование роли учебной практики как активного метода профессионального самоопределения / Научно-практический журнал "Современные научные исследования и инновации". – Режим доступа: http://web.snauka.ru/issues/2014/10/39654. – Заголовок з екрану.

Пряжников Н.С. Активные методы профессионального самоопределения. – М.: МГППУ, АНО «Центр «Развивающее образование»», 2001. – 86 с.

Пряжников Н.С. Теория и практика профессионального самоопределения: учеб. пос. – М.: МГППИ, 1999. – 97 с.

Опубліковано
2015-12-29
Номер
Розділ
Освіта