ОСОБЛИВОСТІ ПОРУШЕННЯ УВАГИ ТА ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ІЗ ДИЗОНТОГЕНЕЗОМ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ

  • Валерія Василівна Воронько Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті наведений теоретичний та емпіричний аналіз особливостей порушення уваги та пам’яті дітей із легким ступенем розумової відсталості та затримкою психічного розвитку. Здійснено опис методичного інструментарію та особливості виконання діагностичних завдань дітьми з різним дизонтогенезом розумового розвитку. У ході кількісної та якісної обробки результатів дослідження визначено рівень сформованості уваги та пям’яті у дітей із легким ступенем розумової відсталості та затримкою психічного розвитку.

Посилання

Подобед В.Л. Особенности вербальной памяти детей с ЗПР / В.Л. Подобед // Дефектология: [научно-методический журнал]. — 1989. — №6. – С.3-10.

Рубинштейн С. Я. Психология умственно отсталого школьника: учеб. пос.[для студентов пед. ин-тов по спец. № 2111 «Дефектология»] / C.Я. Рубинштейн. — [3-е изд., перераб. и доп.] — М.: Просвещение, 1986.—192 с.

Слепович Е.С. Формирование речи у дошкольников с задержкой психического развития: [книга для учителя] / Е.С. Слепович — Минск: Нар. асвета, 1989.— 64с.

Соколова Е.В. Психология детей с задержкой психического развития: учебн. пос. / Е.В. Соколова. — М. : ТЦ Сфера, 2009. — 320с.

Опубліковано
2015-03-19
Номер
Розділ
Спеціальна освіта