ЯВИЩЕ БУЛІНГУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Анастасія Юріївна Гунько

Анотація


У статті розглянуто сутність явища булінгу в умовах школи, описуються його різновиди, ступінь поширення, фактори виникнення та шляхи подолання

Повний текст:

Без заголовку PDF

Посилання


Беженар Г. Булінг : підліткове насильство в школі – [Електронний ресурс] / Беженар Г. // Школа. – 2012. – №2 (74). – С. 75–79. – Режим доступу : www.osvitaua.com/attach/2319/SHj12021s.pdf . – Заголовок з екрану.

Бердышев И. С. Жестокое обращение в детской бреде – [Електронний ресурс] / И. С. Бердышев // Современные подходы к профилактике, диагностике и реабилитации детей, подвергшихся разным видам насилия в семье и обществе : науч. дистанцион. интернет-конф. (24–28 окт., 2011 г., Санкт-Петербург) / [отв. ред. Регион. Центр Семья]. – СПб. : Homekid.ru, 2011. – Режим доступу : http://ahtidrug.ru/pdf/berdushev.pdf . – Заголовок з екрану.

Лэйн Д. А. Школьная травля (буллинг) – [Електронний ресурс] / Дэвид А. Лейн // Детская и подростковая психотерапия / [под ред. Д. Лейна и Э. Миллера]. – СПб. : Питер, 2001. – 26 с. – Режим доступу : http://www.zipsites.ru/psy/psylib/info.php?p=414 – Заголовок з екрану.

Лушпай Л. Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії) – [Електронний ресурс] / Л. Лушпай // Українознавчий альманах. – 2010. – Вип. 4. – С. 126–131. – Режим доступу : http://eprints.oa.edu.ua/761/ - Заголовок з екрану.

Насильство в школі: аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі у її розв’язанні / Дубровська Є., Ясеновска М., Алєксєєнко М. – К. : ВГО «Жіночий консорціум України», 2009. – 34 с.

Король А. Причини та наслідки явища булінгу / А. Король // Відновне правосуддя в Україні. – 2009. – № 1–2 (13). – С. 84–93.

Bandura А. Sociocognitive self-regulatory mechanisms governing transgressive behavior – [Електронний ресурс] / Bandura А. Caprara, G. V., Barbaranelli, C., Pastorelli, C., Regalia, C. // Journal of Personality and Social Psychology. – 801. – 2001. – 125-135. – Режим доступу : http://www.uky.edu/~eushe2/Bandura/Bandura2001JPSP.pdf . – Заголовок з екрану.

Bernstein, J. Children who are targets of bullying: A victim pattern / Bernstein, J.Y. & Watson, M. W // Journal of Interpersonal Violence. – 12. – 1997. – р. 483-498.

Crawford N. New ways to stop bullying – [Електронний ресурс] // APA Monitor on Psychology. – 2003. – Vol.33. – No.9. – Режим доступу : http://www.apa.org/monitor/oct02/bullying.aspx – Заголовок з екрану.

Olweus D. Bullying at school: tackling the problem (2001) – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.oecdobserver.org/news/archivestory.php/aid/434/Bullying_at_school:_tackling_the_problem.html – Заголовок з екрану.

Olweus Bullying Prevention Program (2003) – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.clemson.edu/olweus – Заголовок з екрану.

Roland E. School Influences on Bullying – [Електронний ресурс]. – Durham University, 1998. – 275 p. – Режим доступу : http://etheses.dur.ac.uk/1047/1/1047.pdf?EThOS%20(BL) – Заголовок з екрану.

Safe to Learn: embedding anti-bullying work in schools Department for Children, Schools and Families (DCSF) guidance – [Електронний ресурс]. – 2007. – р. 64. – Режим доступу : http://www.anti-bullyingalliance.org.uk/media/7486/safe-to-learn.pdf - Заголовок з екрану.

Smith, P. K. The nature of school bullying and the effectiveness of school-based interventions – [Електронний ресурс] / Smith, P. K., Ananiadou, K. // Journal of Applied Psychoanalytic Studies. – 5. – 2003. – 189-209 p. – Режим доступу : http://www.sfu.ca/~jcnesbit/EDUC220/ThinkPaper/SmithAnaniadou2003.pdf - Заголовок з екрану

Smith P. K. School bullying – [Електронний ресурс] / Smith P. K. // Sociologica, Problemas E Praticas. – 2013. – p. 81-98. – Режим доступу : http://www.scielo.gpeari.mctes.pt/pdf/spp/n71/n71a05.pdf - Заголовок з екрану.

Sharp, S. How long does it hurt? An investigation into longterm bullying / Sharp, S., Thompson, D., & Arora, T. // School Psychology International – 21(1). – 2000. – 37–46.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.