Лідерські компетенції як навички фахівця ХХІ століття

  • Катерина Юріївна Мулявка Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті окреслено основні теоретичні підходи до визначення лідерства та уточнено поняття лідерських компетенцій як Soft Skills («м’яких навичок») фахівця ХХІ століття.  Вказано на взаємозв’язок професійної компетентності та лідерських компетенцій. Виділено основні складові лідерських компетенцій. Описано результати дослідження рівня сформованості визначених компетенцій у студентів соціально-гуманітарних спеціальностей. Автори наголошують на необхідності удосконалення таких компетенцій та пропонують програму розвитку лідерських компетенцій студентів на етапі професійного навчання у вищому навчальному закладі. Описано змістові частини програми та її  практичне значення

Посилання

Адизес И. Развитие лидеров: как понять свой стиль управления и эффективно общаться с носителями иных стилей / Ицхак Калдерон Аадизес ; пер.с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. – 259 с

Бєлікова Ю. В. Становлення та переваги емоційного лідерства [Електронний ресурс] : Український соціум. 2012. № 2 (41)

Волківська Д. А. Сучасні підходи до визначення лідерства / Д. А. Волківська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 115. – С. 45-47.

Евтихов О. В. Тренинг лидерства : Монография / О. В. Евтихов. – СПб.: Речь, 2007 – 256 с.

Сніговська О., Малахіті А. Педагогічне стимулювання лідерства у майбутніх політологів-міжнародників в умовах освітнього середовища / Оксана Сніговська, Андрій Малахіті // Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України». – 2016. – №4 (додаток 1). – С. 33-37.

Стюарт-Котце Р. Результативность: Секреты эффективного поведения / Робин Стюарт-Котце; пер. с англ. – М.: АЛЬПИНА ПАБЛИШЕР,2014. – 278 с.

Філоповіч С. P. Теорії лідерства в менеджменті: історія та перспективи. С. 10-11.

Опубліковано
2017-06-07
Номер
Розділ
Психологія